Dagsrutin.

Jag läste precis om Thea´s brors dagsrutin och den är nästan identisk med Thea´s. Jag går ut med henne kl 7 på morgonen sen äter hon frukost och somnar om med Björne i munen. Hon sover tills omkring 12-14 på dagen sen leker hon till 17 och sover till 21 sen är hon vaken till ung 23-24.

Bilden på Izor sovandes mot ytterdörren är helt underbar - det kunde lika gärna varit Thea. Hon ser likadan ut. När jag kommer in från morgonprommenaden med Elmer och öppnar dörren så rullar hon ut. Elmer får hoppa över henne och jag får rulla in henne och stänga men hon sover vidare utan problem.

Kommentarer
Postat av: Anna, Mats & Izor

God kväll!
Nu ska vi se om jag kan förklara utan att det blir krångligt. Vi har en kompis vars syster är hundinstruktör. Den systern har i sin tur en kompis som också är hundinstruktör. Vi var desperata en kväll då Izor som vanligt var huuuur jobbigt som helst. Vi har plats på en valpkurs (Nacka BK) i slutet på augusti men orkade inte vänta så långt så sedan några veckor träffar vi en instruktör privat en gång i veckan ( kompisens systers kompis).
Mentaltestet vi var på i lördags ordnades av vår kompis syster. Det var sååå kul att se hur Izor reagerade, och speciellt efter att ha sett de fem vucna hundarnas olika reaktioner!! Mia, instruktören, tog 100 kr för en heldag bestående av mentaltestet på stigen, sök i skogen, fika och MYCKET tips och råd.
Just nu ligger vår sötnos nedanför skrivbordet och tuggar på en oxsvans (luktar hemskt).
Förresten, är det ni som bor i Sthlm? Kunde vara kul att träffas ngn dag! Vi bor i Årsta.
Hälsningar från oss

2007-07-25 @ 22:03:18
URL: http://arhammar.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0