Dissrespekt

Thea har kommit in i en period då hon leker väldig hårt. Hon testar sina kompisar igen, vad dom står pall för.

Det resulterar i att mindre storlekar förvandlas till leksaker. Säger dom inte ifrån tar hon tag i kind/nacke och drar som en idiot. Jag vet inte riktigt hur jag ska göra, ända jag kan komma på är att lägga mig i. Jag tar upp en pinne eller godis och startar en annan lek (sök alt. spring) så hon får fortsätta leka med kompisen fast på andar villkor. Det går sådär hon spelar upp sig väldigt mycke och spårar ur efter ett tag.

Hon testar även oss hemma: hoppar upp i soffan och morrar för hon vet att hon inte får. Jag blir full i skratt men viker inte en tumm från överenskommelsen. INGEN THEA I SOFFAN EL SÄNGEN.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0