hur tänker folk?

Jag kopplade upp hundarna i 2 min utanför affären. Jag hämtade fisk som jag ska koka till Thea och när jag kommer till kassorna så ser jag uj hundarna från panoramafönstret (dom sitter precis utanför). En kvinna står med vad jag tror är en jack russel valp på utsträckt flexikoppel och låter han/hon hälsa på Thea. Jag marscherade ut och ryade att HON Thea är extremt sjuk så jag skulle inte göra så om jag ver du. Oj då säger hon. Men jävla människa vem skulle stått för kostnaderna om Thea ätit upp din lilla tuss???

//Alex

Kommentarer
Postat av: Mats

Hej!

Helt rätt, på dom bara. Dumma tant, inte bråka med lilla tette! Kram!

2008-11-15 @ 21:18:10
URL: http://knejs.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0